Hahahha....aku sangat suka hati. Bab 4 tesis aku dah rujuk tutor penyelia. Seronoknya.....ia diterima xde banyak kesilapan perlu dibetulkan. Hahahah terer jugak aku rupanya ihiksss.Alhamdulillah.....Lega sungguh! Seperti yang dirancang, balik dari oum aku singgah pesta buku selangor. Sorang. Nak tunggu berteman...ntah bila. Semangat nih...hehehe hati senang...memang arrr kan??? heheh . Spss...untuk asas aku dah reti guna dah....extra seronok...

Okay...pesta buku. Macam biasa aku jadi lupa diri. Hahahha apatah lagi tak perlu nak bersesak2 macam kat PWTC tuh...pesta buku selangor...lapang...puas hati berjalan sambil teleng2 kepala. Bila dah macam lupa diri tu tau-tau je la...kalau ikut hati...sejam tak cukup...tapi aku had kan sengah jam jek...herm...lajak jugak 40 minit.... lajak masa...lajak membeli? lajak jugak...target 2 ...sambar 5. Ambik ko !!! Ntah bila nak baca buku tu dalam erti kata baca yang sebenar...angkat bahu. Hahahaha



Hadiah untuk diri sendiri kerana
sudah berjaya menyiapkan tesis ( content keseluruhan ) . Binding ker...hard cover ker...soft copy ker....x le siap lagi...yang penting...content siap!tambah umur tak berapa hari lagi...so kena lah tambah ilmu juga kan...hehehe. pasni xde present lagi dah ...melainkan diri sendiri bagi present...puas hati.

Buai laju-laju,
Sampai pokok sena;
Banyak beli buku,
Hermm ntah bila nak baca.
Hit: 27 Laman Asal