Buat ahba... yusanggerik, xxul, wardah, permata, pipit, arsenal cyber, nuhann, yuki, nurulain,
ain, yang ingat dll .... s point dah survival... banyak sangat p msg masuk...
Semalam, sambil termenung selepas habis kerja rumah memikirkan.. bagaimana cara yang terbaik sekali untuk meredakan kemarahan nie... sambil tu menonton tv3.. cerita cina .. July special... "HEADLINES"..
biasanya jarang sekali menonton... gaya ceritanya...membuat hati terpukul.. betapa nilai sebuah persahabatan itu te...
Buat ahba... yusanggerik, xxul, wardah, permata, pipit, arsenal cyber, nuhann, yuki, nurulain,
ain, yang ingat dll .... s point dah survival... banyak sangat p msg masuk...
Semalam, sambil termenung selepas habis kerja rumah memikirkan.. bagaimana cara yang terbaik sekali untuk meredakan kemarahan nie... sambil tu menonton tv3.. cerita cina .. July special... "HEADLINES"..
biasanya jarang sekali menonton... gaya ceritanya...membuat hati terpukul.. betapa nilai sebuah persahabatan itu terlalu utuh dan tinggi untuk digadaikan dengan hanya sekeping hati yang keras....
Persahabatan yang di mulakan dengan kesalahan .. langsung jadi satu episod membalas kesalahan itu dengan kebaikan...jika di beri peluang..
dan jika di tangguhkan... lambat laun dia memakan diri kembali....
Terima kasih pada yang menalipon.... mungkin ada juga yang berdoa agar di kembalikan keceriaan di sini....
Migran di buatnyer....
Oklah.. sesiapa yang terasa bersalah dan mami juga terasa tersalah... mami menghulur tangan berjabat memohon maaf.... dari keikhlasan hati....
Memang... perasaan orang muda dan dewasa berlainan cara pemikirannya...
selalunya bagitulah prasangka terjadi.... kerana sifat ini yang paling hampir dengan kita dan payah hendak dikikis walaupun dah cuba sedaya upaya...
Mami dah dapat tahu siapa orangnya.. dan dia juga mengaku melakukan... tapi bukan warga di sini... warga di web lain yang tahu e mail mami....
Pada baiduri , haikal.. jangan kecil hati...
"Tiadalah hamba itu merendahkan diri, sebelum ia mengenal dirinya sendiri -- "
sabar menempuh jalan ,tetapkan Iman di hati...