Silap hari bulan ker atau silap bukan hari ..........
Dalam usia matang nie... demi menjaga kesihatan,... selalu jugak gi melawat pakar pakar kesihatan....
selepas beramah mesra ,.. maka di tetapkanlah hari yang sesuai untuk bertemu mesar lagi....
Agaknya dah selalu menulis... dan tertulis... maka segala nombor pun nampak serupa....
kita nie yang dah tak ambik pot hari dia... main tibai aje...
adakah tarikh 10/07... hari rabu atau
16/07 tu hari selasa...
kerana kemesraan yang terjalin selalunya terjadi pada hari selasa atau pun kh...
12 comments