ariewarna
ariewarna
24 years
1654 views

mana ekkkk

ni mana plak pi semua orang ni????tengelam ke?

ni si dik rin pun dah hilang.....aku kesunyian niiiiiiiii..mana korang semua niiiiiiii

53 comments
Share this post

Comments (53)

ariewarna
kerja dengan telekom jer.....ada nak guna loan..nanti kena bayar balik tu yang tak best tu
24 years
yB PuTeRi
sekarang ni keje ape...kos tu tak payah ler risau...subsidi..or loan kan ade
24 years
ariewarna
insyaAllah....mudah-mudahan ada rezeki
24 years
yB PuTeRi
hmmm...setuju sangat...lyia doa untuk tu...HIDUP UTK ESOK KAN
24 years
ariewarna
ical nak study balik??lambat lagi kott.....nak kena simpan dulu....biar ada duit sendiri....kan senang....
24 years
yB PuTeRi
yup...betul ler tu...ical umur 23 kan ...oook ler muda lagi ade peluang redah lah lautan ilmu..insyallah akan jumpa sesuatu di dasarnya
24 years
ariewarna
kalau nak ikut kan..kerja ni memang la best...ical pun habis jer spm terus minta kerja.dulu kerja kuli je...tapi sekarang dah ada kerja tetap...macam biasa la...kalu dah kerja ni kena la tekun...but kalau masih boleh belajar ni terus je la lajar....tak yah fikir lagi fasal kerja ni.....
24 years
yB PuTeRi
yup...ntah bila ler i nak keje...but final year dah ..tak sabar nak dapat title pekerja..not pelajar
24 years
ariewarna
biasa la..kalau datang public holiday ni..kena la claimmmmm...mana boleh kasi freee jek
24 years
yB PuTeRi
iye ke...sian awak,,kerja rerajin tau ..OT...BERLAMBAK KUT
24 years
Post a Comment
Add photos or video
Be respectful and constructive.