Perlukah bergewe mase blaja?
Fuyooo klas gtu intro..mmg topik ni hangat...ambe dah bosan sebenarnyer.. jupe kwn,ckp bab gewe,jupe mak sedara tanye dah ade belum?,jupe gtu tanye gtu,jupe gni tanye gni...eeee tensen guwe.....kenapa wajib ke bergewe mase tgh blaja,dan seblum grad nanti?..ambe blaja lagi...kalu blh nak kerja dulu..baru pkir benda2 mcm ni,lgpun sape yg sudi..takkan perigi nak cari timba lak...timba la cari perigi..he he sbenanye perigi yg tak sudi...belum sedia..tp kalu dah takdir nak wak cm mana..ka guana kawa...
11 comments
bergewe waktu blajar..dah macam satu barah dlm masyarakat siswa & siswi la nie ...tapi yang pasti kalu kita tak tahu nak membataskan pergaulan maka terjadilah sesuatu yang tak diingini atau sememangnya diingini ...tapi,yang paling penting adalah kita tahu mana hala tujuan kita n niat kita.insya-ALLAH,sapa yang tahu akan batas ini..so,no problemolah nak bergewe atau nak kahwin terus... hanya ALLAH jua yang maha mengetahui yang tersirat kat hati kita