masa rieen nak balik,rieen ada jumpa satu budak perempuan ni.kira dah besar la..kalau tak silap umur dia dalam 18 atau 19.kita berbual masa nak tunggu bas.lepas tu..cerita punya cerita, tercerita la fasal diri dia.dia kata dulu diri dia ni jahat.dia pernah curi sejadah dekat surau sekolah untuk buat hadiah dekat seseorang.dia ambil sejadah tu,sebab sejadah tu cantik katanya.
then..sekarang dia kata dah insaf.lepas tu dia tanya rienn macam mana nak tebus dosa tu balik.
rieen ni pula tak reti na...
masa rieen nak balik,rieen ada jumpa satu budak perempuan ni.kira dah besar la..kalau tak silap umur dia dalam 18 atau 19.kita berbual masa nak tunggu bas.lepas tu..cerita punya cerita, tercerita la fasal diri dia.dia kata dulu diri dia ni jahat.dia pernah curi sejadah dekat surau sekolah untuk buat hadiah dekat seseorang.dia ambil sejadah tu,sebab sejadah tu cantik katanya.
then..sekarang dia kata dah insaf.lepas tu dia tanya rienn macam mana nak tebus dosa tu balik.
rieen ni pula tak reti nak kata macam mana..so!apa pendapat kakak2 dan abang2 semua fasal benda ni.apa yang sepatutnya dia buat..atau dia kena beli sejadah banyak2 dan sedekah dekat surau ke atau macam mana?
sekian terima kasih...
HaRi Ini EsOk dAn SeLaMaNyA.....