Bercakap pasal income tax nie... bolih buat sakit hati.....
kita nie memang dok bayar dan tak pernah miss... sehingga tahun 2000... baru fail berasingan....
Tahun 1999...adalah terlebih bayar dan nak claim balik... tapi dia suruh kita langsaikan tunggakkan suami... tak nak cerita panjang.. kita pun tulislah surat dan settle... tup.. tup... dapat belen tak sampai seratus... nak buat apa... kot original plan bolih capai lak seutas rantai gelang emas 30 gm kot...
Tahun 2000.. pun ada lebiha...
Bercakap pasal income tax nie... bolih buat sakit hati.....
kita nie memang dok bayar dan tak pernah miss... sehingga tahun 2000... baru fail berasingan....
Tahun 1999...adalah terlebih bayar dan nak claim balik... tapi dia suruh kita langsaikan tunggakkan suami... tak nak cerita panjang.. kita pun tulislah surat dan settle... tup.. tup... dapat belen tak sampai seratus... nak buat apa... kot original plan bolih capai lak seutas rantai gelang emas 30 gm kot...
Tahun 2000.. pun ada lebihan bayar.... tapi fail kita dah berasingan.... lagi musykil... dia suruh kita settlekan jugak tunggakan suami yang memang liat nak bayar walaupun keja gomen.... naiklah temperature kat situ....
Tahun 2001.. belum update.. tapi dah ada credit hampir RM2000.00 seronok tu..
Tapikan ... bila nak minta salinan ... dia panik.. tak pandai communicate langsung... adakah dia bagi alasan sistem upgrade dan printer down.. padahal dia tengah buka file kita -- tur yang tak faham tu... ....
macam mana dia explain pun tak paham... dia bantai campur sekali bukan pecahan tahunan....
aduh letihnya... sesia aje gi jumpa ngan dia orang nie....buat rugi cuti tahunan...
baik deal ngan kwsp ... lagi senang....
"Ikhlas sesaat saja, merupakan keselamatan sepanjang masa. Tiadalah hamba itu merendahkan diri, sebelum ia mengenal dirinya sendiri"
mami mai ka?
"Bukan sengaja.. melanggar arahan.. kadang terlupa.. watak dan peranan.. AKU MANUSIA.."