Untuk semua warga my masjid, sihat hendaknya anda semua.
Semalam sehari suntuk penuh aktiviti bersama Rule.net....malamnya terasa letih juga...tetapi tetap ceria dan ceria. Hari ini...belum ada perancangan lagi mentelahan sementara menunggu waktu Jumaat dan selepas itu ....kini sedang berbincang dgn Rule.net....mana dan apa kita nak buat....ada idea tak?
Pagi ni kami makan meehooon goreng dan kopi 0 tanpa susu....gelap warna kopi 0 tu.
P/S : Ini saja topik yang mampu utk pa...
Untuk semua warga my masjid, sihat hendaknya anda semua.
Semalam sehari suntuk penuh aktiviti bersama Rule.net....malamnya terasa letih juga...tetapi tetap ceria dan ceria. Hari ini...belum ada perancangan lagi mentelahan sementara menunggu waktu Jumaat dan selepas itu ....kini sedang berbincang dgn Rule.net....mana dan apa kita nak buat....ada idea tak?
Pagi ni kami makan meehooon goreng dan kopi 0 tanpa susu....gelap warna kopi 0 tu.
P/S : Ini saja topik yang mampu utk pagi ini, mungkin tidak sebaik mana jika dibandingkan dengan topik yg dinanti2kan terutamanya dari "douphin2"
ku sedari siapa diri ku ini...insan yg serba kekurangan...!
tzer...
ku sedari siapa diri ku ini...insan yg serba kekurangan...!