Webmaster kini berada di Kuala Lumpur....bersama ahba dan lain
Webmaster sudah selamat sampai KL...dan kini sedang bersidang dengan sebuah company....ahba pun turut serta dengan webmaster....
Ada apa apa cadangan untuk webmaster gi ???? Maybe boleh berkelah di Ulu yam atau tempat lain....kawan kawan ada idea yang bernas tak untuk webmaster kita berehat ???? Sila utarakan disini....
Jepun jalan jalan jumpa jawa Jawa jalan jalan jumpa jepun Jepun jolok jubur jawa Jawa jawab jepun jepun
7 comments
kalau tahu, kongsi...kalau tak tahu, baik diam!