xxul dan nuhann dating kat MEGAMALL....
hehehheh...
petang tadi nahza terserempak dengan xxul dan nuhann tengah berdating kat megamall penang...
bagai buah temikai dibelah dua...
hehehehehheh.....
sama padan hehehehheeh......
semoga berbahagia keanak cucu....
....
memula memalu...ngan nahza tapi last last okey...siap blanjer makan hehehh nak cover lah konon...
heheheheeh...
" di mana kan ku cari ganti...serupa dengan mu.......tak sanggup ku menahan derita yang kita...lalui.... "
13 comments
we must become the change that we want to see...err..thanx yer..kat saper yg donate spoint free...hehehe...